lørdag den 5. oktober 2013

Øv, øv, øv

Så må jeg vel hellere få lavet en opdatering.
At komme ned på tocifret virkede som om det var indenfor rækkevide, men de sidste 3 uger har jeg faktisk bare svinget op og ned imellem 100 og 102 kg - øv. Jeg har i bund og grund haft for travlt til at spise fornuftigt nok. Nogle dage har jeg fulgt min kur og nogle dage bare næsten ikke spist, men det har ikke rigtigt kunnet veje op for de dage hvor jeg har spist helt tilfældigt.
Desværre ser det ud til i min kalender at det kommer til at fortsætte et par uger endnu.
Men jeg trøster mig med at jeg da trods alt nåede at tabe 1,7 kg i september, så nu skal jeg bare sikre mig at jeg også når 1 kg i oktober - hvis bare jeg kan holde mig fra at tage noget på af betydning, så kan jeg nok godt tabe det kg i slutningen af måneden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar