fredag den 13. september 2013

Fortsætter ufortrødent

Denne uges resultat blev -1,6
Formodentlig har noget af det været væskeophobning fra i søndags.

Har i denne uge ikke været helt god nok til at få ordnet mine grøntsager. I stedet skyldes vægttabet nok at jeg har været så opsat på at i denne uge SKULLE der være et vægttab og derfor er det i stedet blevet til færre måltider, flere dage blot 2 måltider og ingen mellemmåltider. Det lyder måske tvunget men for mig er det ikke så svært, faktisk er det noget af det jeg forsøger at komme lidt væk fra, fordi jeg ikke anser det som særlig sundt.
Jeg mærker ikke det helt store til det når jeg får mine mange grøntsager, men da jeg i ferien pludselig ikke fik dem over lidt længere tid, så kunne jeg godt mærke at jeg manglede dem!
MAN FÅR MERE ENERGI AF AT SPISE RIGTIGT, det kan der altså ikke være tvivl om.
Men derfor er det stadig svært for mig at komme ind i en vane med at få nok og varieret nok grønsager - på trods af at det egentlig har været det der har været focus på de sidste 7-8 måneder....

Har fået lavet mine maveøvelse et par dage - og det er da en begyndelse.

En 2-cifret vægt er ved at være indenfor rækkevide, og det ser jeg frem til som et lille barn. Måske endnu mere end jeg så frem til bmi under 30.  Jeg er ret sikker på at når først jeg når under det, så tror jeg aldrig jeg kommer over 100 kg igen - i hvert fald ikke så længe jeg har mulighed for at veje mig hver dag og dermed holde øje med det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar