søndag den 20. oktober 2013

Victory!!!

På trods af min beslutning om aldrig at komme over 100 kg igen så løb vægten alligevel lige op over. Den havde ellers ligget stabilt under i nogle dage, så jeg fejrede det ved at være lidt god ved mig selv, men det blev fulgt op med et par dage uden vejning, og straks hævnede det sig. DEN gjorde ondt, men som det ses er jeg under 100 igen, og ugens egentlige sejr ligger et helt andet sted.

Jeg har det sidste stykke tid strammet bukserne ind med bælter og brugt de løse bluser, men nu var det altså blevet for meget. Nogle af mine bælter der var for små da jeg var på det højeste, kan nu ikke strammes nok ind...
Jeg har kviet mig ved  at købe nyt tøj fordi jeg ved at jeg kun kommer til at bruge det i kort tid, men NU skulle det være.
Og det var en sejr uden lige at kunne køber bukser i en helt normal størrelse 46! Ikke en størrelse 46 til store piger (som normalt er ½-1 str større end tallet egentlig siger) men en helt almindelig konfektionsstørrelse... Ganske vist gik den kun i "confort fit" og ikke i "slim fit", men hvad gør det? Jeg har vist aldrig passet i "slim fit" Og nogle af trøjerne måtte helt ned i en L for ikke at være for løs.

Det betyder at jeg pt er gået 2-2½ tøjstørrelser ned. Og der er kun 1-2 størrelser tilbage. Nu rykker det virkelig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar