mandag den 14. oktober 2013

Endelig!

Så lykkedes det endeligt at komme ned på tocifrede tal.
Aldrig, aldrig skal jeg over de 100 kg igen hvis jeg overhovedet har noget som helst at skulle sige (og gøre) i den anledning!!!!!
Vægten har nu ligget under det magiske runde tal i 3 dage selvom jeg i denne weekend har været på junk-kost (smagen var nu himmelsk og jeg ville ikke have undværet...) så mon ikke jeg klarer den.

Resultatet er denne uge fremkommet ved opyddelsen af en del viljestyrke - denne uge kan jeg vist ikke sige, som jeg plejer, at jeg ikke føler jeg er på slankekur, men anstrengelserne har så også båret frugt.

Næste mål er at komme ned i 80-erne, dog med et delmål på 95 først, så der ikke går for lang tid før næste mål nåes. Når først jeg er under 90 kg skal jeg mere til at se på tøjstørrelser og facon end på tallet på vægten, men det er der da selvfølgelig, trods alt, 10 kg til endnu - og ingen tvivl om at det går langsommere fremad nu end til at begynde med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar