lørdag den 1. juni 2013

Månedens resultat endte på minus 2,5 kg

Denne uge blev det til et tab på 300 g. Ikke meget, men når jeg regner hele måneden sammen er det trods alt blevet til 2,5 kg.  Stadig helt godt når succeskravet kun er 1 kg om måneden.

Men som jeg også nævnte i sidste indlæg så er det tid til at fastlægge en maxvægt for juni måned og som skønnet bliver det 110 kg!

Jeg er så småt (virkelig småt!) begyndt med mavebøjninger, så må vi se om det får nogen betydning for taljemålet de næste uger.

En af grundene til at jeg har valgt at ville tabe mig langsomt er et (måske naivt) håb om at maveskindet får en chanse til at følge med. Jeg kan se at foreløbig har det i hvert fald ikke virket, men det er selvfølgelig heller ikke gået så langsomt som planlagt her i starten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar