lørdag den 15. juni 2013

Hold da op!

Ja i denne uge har jeg tabt lige over 3 kg - det var da ikke så lidt. Det betyder jeg kun er 1 kg fra at have tabt 20 kg og BMI på UNDER 30 er MEGET tæt på.

Jeg har de sidste 2 uger så småt begyndt på maveøvelser. Ikke noget fast og faktisk kun nogen jeg kan lave liggende i sofaen eller sengen. Jeg har bare lavet 5-10 stk når jeg lige har "følt for det". Og det vil jeg da helt klart blive ved med. Min talje er blevet 4 cm mindre bare i denne uge. Når jeg sammenligner med vægt og mål for de andre uger ville 2 cm måske have passet til vægttabet, så der er ingen tvivl om at maveøvelserne har givet noget!
Til gengæld kan jeg se på mine tal at jeg har tabt mere muskelmasse end jeg ellers har gjort. Jeg SKAL blive bedre til at få mine proteiner for det HAR haltet i denne uge og sammen med maveøvelserne er det ikke en god kombination .

På den negative side så må jeg så også med sorg melde at vægttabet for alvor er begyndt at sætte sine negative spor. Barm er der ikke meget tilbage af og det der er har brug for rigtig meget hjælp. Maveskindet hænger efterhånden så meget at det kan klare "blyantstesten" og det er også tydeligt at jeg ikke længere fylder huden ud på lår og overarme.
En af grundene til at mine intensioner fra starten var et langsomt vægttab var et håb om at huden kunne nå at følge med. Men vægttabet har jo ikke være så langsomt. Men viljestyrke nok til at bremse vægtabet når det nu går så nemt - det har jeg altså ikke. Der er jo heller ingen der ved om det ville have virket....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar