søndag den 8. september 2013

Forvirret....

Resultatet for denne uge er lige nøjagtigt 0 (nul).

I løbet af ugen har vægten svinget rigtigt meget op og ned - især op. Så egentlig burde jeg måske være tilfreds med at jeg i det mindste ikke har taget på. Men jeg forstår det ikke rigtigt, jeg synes ikke resultatet står mål med indsatsen, som jeg egentlig synes har været ok i denne uge.

Jeg forstår heller ikke at vandprocenten kan være nøjagtig den samme, for lige i dag føler jeg at jeg har så meget vand i kroppen at jeg må have glemt at tage min vanddrivende medicin i går. Men nu er det selvfølgelig heller ikke andet end en billig vægt jeg har, som man måske ikke skal stole på helt ned i detaljerne.

Men det kan selvfølgelig også være at jeg er kommet til det punkt hvor det bare går langsommere og er sværere. Nu må vi se hvordan de næste uger går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar