lørdag den 9. marts 2013

Møguge!

Jeg har godt nok tabt mig 200 g i denne uge og det passer sådan set godt nok i min slankeplan. Det er jeg ikke i sig selv skuffet over
MEN min intension om at jeg nu skal til at leve sundere har været helt hen i vejret i den forløbne uge. Det var lidt på vej i sidste uge, men ikke nær så slemt som i denne.
Mit overskud har været næsten på nulpunktet, jeg har haft småtravlt og oven i købet menstruration.
Jeg har ikke spist ret meget af de kalorietætte ting - lidt mere frugt end jeg plejer, men mit daglige kalorieindtag har ikke været særlig stort.
Det er vist godt at jeg stort set ikke har de forkerte ting i mine skabe længere  - ellers var der nok røget en del chips og kage ned i denne uge
Men jeg har sprunget masser af måltider over - flere dage har jeg kun spist morgen- og aftensmad samt måske et stykke frugt eller to. Og jeg har da slet ikke fået drukket nok, hverken vand eller andet. Det ER altså ikke måden at gøre det på - det viser vægten også; hvis de kalorier jeg har fået i denne uge havde været bedre fordelt tror jeg på at vægtabet havde været større.

Før jeg lagde min kost om havde jeg aldrig problemer med forstoppelse - heller ikke når jeg ikke drak ret meget. Men jeg skal da hilse at sige at det nu er det  ris til egen røv (i bogstaveligste forstand) ikke at drikke nok.

2 kommentarer:

  1. Hej Karin
    ja, det er da vist en møguge du har haft, - pas nu på du ikke sulter dig i stedet for at tabe i vægt, man springer IKKE måltider over, når man ikke er syg,.. jo mere du spiser af det rigtige, jo mere taber du, ærgerligt at du må døje med forstoppelse, det er tegn på mangel af de grove og fiberrige madvarer, maven skal have noget at arbejde med..
    håber du er ok igen og på rette vej...

    SvarSlet
  2. Nix, min forstoppelse er ligefrem proportional med manglende væske. De grove fibre suger vand!

    SvarSlet