tirsdag den 12. februar 2013

Stadig uge 2

Nu er vi så sidst på tredjedagen af nulstillingen.
Stadig hovedpine men ikke den overvældende sukkertrang - det har dog været lidt svært ikke lige at kunne tage et stykke frugt. Jeg regner med at holde nul-sukker-linien et par dage endnu med undtagelse af frugt - bare for at se hvordan det går.

Ingen større ændring på vandbalancen, men har været ved at søge på nettet og det viser sig vist at jeg ikke er dehydreret, sådan som jeg troede. Dels har min vandprocent kun ændret sig fra 38,8 til 39,0 % selvom jeg har drukket (og tisset) spandevis i 3 dage. Dels har jeg vist fundet ud af at det vejledende skema der fulgte med vægten kun gælder for normalvægtige. Overvægtige med en høj fedtprocent vil automatisk have en lavere vandprocent. De tal jeg så et sted var ca. 60 % for en normalvægtig mand (det jeg troede jeg skulle op i nærheden af) men en med høj fedtprocent måske kun skal ligge på ca 40 % (hvor jeg jo faktisk ligger!) Men det viser jo bare at man skal tage alt med et gran salt og ikke stole på universalskemaer.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar